wyszukiwarka zaawansowana
do kasy suma: 0,00 zł
Zwroty i wymiana

Chcesz zwrócić towar ?

Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy. Konsumentów chcących skorzystać z przysługującego im prawa do zwrotu (wymiany) uprasza się o wcześniejszą informację o takim zamiarze wysyłając ją na adres info@slubnybucik.pl, gdyż usprawni to cały proces. Przesyłki błędnie adresowane nie będą przyjmowane. Odstępując od umowy, a także dokonując wymiany należy zachować nieprzekraczalny termin 14 dni. Po tym terminie zwrot będzie niezasadny.

Konsument zobowiązany jest przestrzegać warunków regulaminu a także wspólnych ustaleń. Konsument odpowiada za stan zwracanego towaru oraz formę i sposób dostarczenia. Slubnybucik.pl nie odpowiada za działanie zewnętrznych firm przewozowych (kurierskich). Towar będący przedmiotem zwrotu winien zostać skutecznie dostarczony na adres wskazany przez sprzedającego. W przypadku zwrotu (wymiany) konieczne jest wypełnienie odpowiedniego dla sytuacji druku, a następnie przesłanie na wskazany adres sprzedającego z osobistym i czytelnym podpisem Konsumenta wraz z dowodem zakupu. Dopuszcza się przesłanie oświadczenia na adres mailowy sprzedającego.

Co zrobić gdy zdecydowałeś się odesłać towar ?

Jeżeli zdecydowałeś się na zwrot i jest on zasadny, oświadczyłeś to sprzedającemu zadbaj aby towar został należycie zabezpieczony i zapakowany. Pudełko obuwia jak i towar nie może ulec zniszczeniu gdyż nie jest to opakowanie transportowe, a opakowanie nieodłącznie powiązane z towarem i stanowi jego część. Jeżeli odpowiednio zapakowałeś i zabezpieczyłeś towar odeślij go na adres sprzedającego taką formą aby towar został dostarczony skutecznie bez niedogodności dla sprzedającego. Musisz pamiętać, iż to ty odpowiadasz za stan zwracanego towaru.

Odbiór towaru przez sprzedającego.

Możesz także zwrócić się do nas z zapytaniem o możliwość odbioru odsyłanego towaru np. obuwia. W momencie kiedy sprzedający potwierdzi ci taka możliwość przygotujemy list przewozowy do wydrukowania i naklejenia a następnie podstawiamy na umówiony dzień kuriera (DPD lub GLS) po odbiór przesyłki pod wskazany adres lub przekazujemy etykietę do wydrukowania a następnie naklejenia na paczkę celem umieszczenia jej w najbliższym Paczkomacie. Wszelkie szczegóły otrzymasz po wcześniejszym kontakcie ze sprzedającym. W przypadku wysyłki naszym kurierem istotne jest aby przesyłka przygotowana była w dniu odbioru, a ów kurier miał możliwość odbioru przesyłki w godzinach jego pracy bez żadnych ograniczeń (brak zapewnienia takiej możliwości rodzi dodatkowe koszty). Opcja ta daje ci większą wygodę oraz pewność, iż towar zostanie od nas dostarczony.

Na co musisz zwrócić uwagę decydując się na taką formę zwrotu:
PACZKA KURIERSKA musi posiadać regularne kształty o wymiarach dopuszczonych przez firmę kurierską (nie większe niż te jakie otrzymałeś dokonując zakupu). Podobnie waga przesyłki nie może odbiegać od wagi towaru otrzymanego wraz z opakowaniem.
W przypadku PACZKOMATU należy zapakować wg wskazanego gabarytu na etykiecie, gdyż otwarta zostanie skrzynka o zaznaczonym gabarycie celem umieszczenia w niej paczki (w razie pytań służymy pomocą, szczegóły można znaleźć także na stronie operatora www.inpost.pl).
Gabaryt A: Maksymalne wymiary: 80 x 380 x 640 mm, minimalna wysokość 1 mm, maksymalna waga do 25 kg
Gabaryt B: Maksymalne wymiary: 190 x 380 x 640 mm, minimalna wysokość 81 mm, maksymalna waga do 25 kg
Gabaryt C: Maksymalne wymiary: 410 x 380 x 640 mm, minimalna wysokość 191 mm, maksymalna waga do 25 kg

Chcesz szybko wymienić towar ?

Dajemy ci także możliwość skorzystania z opcji szybkiej wymiany w przypadku nietrafionego rozmiaru, innego koloru, wariantu, opcji itp. dlatego w tej kwestii zapraszamy do wcześniejszego kontaktu 500138723.

Co nie podlega zwrotowi ?

Towary personalizowane, realizowane wg indywidualnej potrzeby klienta, ze zmianami oraz realizowane wg dostępności na zamówienie indywidualne nie podlegają zwrotowi, chyba że ustalono inaczej. Wówczas przekażemy stosowną pisemną informację, która uprawnia do wskazanej opcji. Uzasadniając informujemy iż ów towary nie są towarami prefabrykowanymi, wobec czego wyłącza się dla tych pozycji prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość.

 

Przykładowy formularz wymiany oraz oświadczenie odstąpienia od umowy zawartej na odległość

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl